Herbalife : Tujuan utama

Bismillah 

O.k ... nak up balik mood yang down...
saya nak list kan apakah tujuan saya ambik Herbalife 

Sebab nak buang jauh-jauh Diabetes dari hidup saya 

Sebab tak nak menyusahkan Tn.John kena buat GL 
dan hantar saya ke Pantai untuk checkup dan ambik ubat setiap bulan 

Sebab nak sihat dan hidup nomal macam orang lain 
(sekarang rase tak normal sebab kena makan ubat tiap hari 
dan cucuk jari sendiri cek kandungan gula)  

Sebab kesan kat diri sendiri --> kesian kaki berat nak tampung badan , 
Kesian kat Pinggang/pinggul sakit sebab 10 tahun kot dok imbang badan aku yang membesar bagaikan juara ni , kesian kat tumit ...habis pecah... ni semua sebab berat badan berlebihan ! 
now kesian kat jari asyik kena cucuk......huhu ...sorry uolsss (say sorry kat diri sendiri ) -_-" 

Sebab nak pregnant tanpa sebarang risiko 

Sebab nak pakai baju -baju idaman
(teringin nak pakai peplum yang cantik-cantik dan nampak cantik macam diorang ni ) 

sumber google 

sebab tak nak orang compare aku dengan orang lain 
(terasa jugak bila naik kereta [yang kecik especially mcm kancil ] 
ade yang cakap  hah! senget kereta ...
tak pun berkeriuk bunyi kereta ...hahahaha ! kelakar sebenarnya 
tapi jauh kat sudut hati terasa jugak sikit ..tapi bukan Tn.John o.k dia langsung tak pernah complain ... tu sebab saya lambat benar nak sedar ...dah sedar tapi malas jugak -_-"

sebab bila pergi kenduri with saudara-mara ke adik-beradik ke kawan ke diorang cakap 
"cantik , kecik molek je pengantin ---> tak patut terasa pun sebenarnya 
tapi jauh kat sudut hati ...terasa jugak sikit ...aku gemok tak elok la...gitew =P 
biarpun aku tengok pengantin tu biasa je tak la cun sgt pun muke dia ... cuma body dia je cantik !! 

Sebab aku stress bila pergi cari baju susah ! sarung je ketat, tak muat ! 
baju cantik-cantik sume size kecik -_-" Meraung weiii ...
sebab tu selalu bila Tn.John offer nak blikan baju kat aku, aku biasa nya tolak ...
"malas lah..." sebenarnya kecik ati karang nanti pilih baju yang cantik tapi tak muat T____T 

saya suka snap gambar sendiri untuk simpanan dan dapat tengok balik nanti 
bila dah tua la.. :P tapi sayangnya gambar jadi tak menarik 
bila nampak lelemak terkeluar sana-sini ..maluuu 
huhu ...jadi snap pic muke jela T___T 

kadang-kadang bila jalan ngan Tn.John ade je mata yang pandang ..
macam dia cakap eh? tak padan la ... hah gitew ko perahsaan ahkak !! 
hahahha ...macam la laki ko tu hensem benar kan ? 
tapi dulu mmg pernah ade orang yang cakap kat Tn.John 
"betul ke ko nak kat dia tu ? belum kawen dah gemok camtu ?
hah??? masa tu ade usaha nak kurus tapi tak jumpa yang sesuai ...sume tak berjaya " 


o.k..setakat ni dulu saya list down... 
tapi saya berharap hati ni dapat bertabah dan bertahan 
target saya sekarang nak jauhkan diri dari angka 8 tu dulu ...syooooooohhhhhhhhh 

Sekian 

No comments: