Herbalife : Cabaran buat saya


Bismillah ....

aduhai ...down sikit cerita pasal cabaran ni 
sebab saya sedang cuba atasi cabaran ni 
"saya tak tahan bila kena minum sangat banyak air " 
Sebab asyik kena ulang-alik ke tandas ! 

macam semalam ....saya pergi Mid Valley ngan Tn.John ...
sebelum keluar saya dah pergi tandas.....
pastu jalan-jalan kat AEON Big dah terasa nak pergi tandas lagi 
............tandas pulak? hazabbbbbbbbbbbb.....kotor oii... tapi dah tak tahan 

kemudian jalan-jalan kat Jusco pulak....
rayap-rayap ...terasa lagi nak pergi tandas ???
sebab minum banyak air ......
takkan nak pergi tandas lagi ...
marah la My Lovely husband kalau asyik nak ke tandas je kan ?
jadi tahan ....

pastu dalam kereta diam je...
kaku sebab tahan nak shi-shi  ...grrrrrrrrr...grrrrrrrrrr 
sampai je kat depan blok umah terus mintak kunci dan naik dulu atas 
sebab dah tak tahan sgtttttttttttttt ...
terkepit-kepit dah ..........


lepas ni kena rancang betul2 cara nak minum air tu supaya kejadian macam ni tak berulang ! 
kalau nak keluar jgn minum banyak lagi ..minum sikit2....
balik rumah baru minum ...........


kalau rancang betul2 mudah je nak minum 5 Liter tu ....
nanti kita cerita lagi ....


Sekian . 

No comments: