Herbalife : Shake cara saya

 Bismillah....

O.k.. hari ni nak bagitau macamamana saya ambik Herbalife Shake ni 
saya cuma ambik Shake F1 je ..saya tak ambik F3 pun lagi ...
kalau berjaya turun berat badan baru nak ambik F3
cara saya bancuh F1 ni adalah cara yang Eda ajar 


250 ml air kosong / sejuk/ dalam fridge 

tambah 2 sudu F1
saya masukkan dalam bekas tu sebab botol F1 tu kat rumah ..
tapau sikit bawak pg ofis 


100 mlm susu low fat 


kemudian masukkan dalam blender 
yup! saya ade blender kat Ofis.... yang kat umah punya lain :P 
saya lebih suke shake blender dari yang tak blender ...
saya susah sikit nak telan yang berketul-ketul tu ....
saya nak dia smooth dan sedap ! 


tadaaaaaaaaaaaa..... dah siap ....sila minum sampai habis 
sehari 2x shake dan satu hidangan makanan biasa 
bak kata Eda hidangan Mickey Mouse 

Muka : Sayur
Telinga Kanan : Nasi / Karbohidrat 
Telinga Kiri : Protien 


Sekian . 



No comments: