Herbalife : 28 Jun 2013


Bismillah 

Hari ni Jumaat 28 Jun 2013 
pagi tadi bangun minum air 500 lm .... mandi siap sume ...then minum lagi 500 ml
sampai kat ofis pegi beli susu untuk wat shake ....


pagi ni saya habiskan semua ni ....air 2L tambah teamix yang botol hijau tu 
pastu air kosong 750L botol kuning .....then 1.5 Liter Ecpi 
shake 250 mlm air + 100 ml susu Low fat + 2 spoon F1

sebelum lunch ambik bacaan gula....
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -____________-"
naik lagiiiiiiiiii .....
aduii... saya rase ni misti pasal kuah rojak Mak Bee ???
sebab kuah tu pedas + manisssss.....mmg sedap 
tapii ??? next time pls Jangan !!! 
o.k ni kesilapan ke-2...
saya rase lepa sni saya takkan ambik bacaan gula...
hingga sebulan nanti baru saya ambik balik ....
o.k ...


ni lunch tadi ....
makan salad dan green apple juice ...
Kenyang ...salad ni o.k kot ?

malam nanti make sure just ambik shake je !! 


sekian 

No comments: