Herbalife first of all

Bismillah ...


Tak tau nak mula macamna... 
tapi saya dah buat entry ni masa hari ke-3 saya consume Herbalife ...
tapi baru hari ni saya publish ....
saya hanya kaan publish entry ni bila saya betul-betul dah berjaya dengan apa yang saya buat ! 
.tapi saya perlu draft kan entry herbalife ni 
setiap hari untuk tingkat kan semangat dan lebih kurang macam diary ...
kalau saya tak berjaya! 
semua ni hanya akan jadi draft sampai bila-bila...
 itu janji saya pada diri sendiri ! 

dan ini bukan kali pertama saya cuba Herbalife tau ...
tahun lepas pun saya dah cuba ! 
tapi GAGAL !! ...masa tu berat saya 93 KG 
masa tu saya ade coach yang bagus ! selalu call follow up ... Kak Amani Hashin
tapi saya tak ade kesedaran dalam diri sendiri, itu masalah saya 
tak guna orang lain nak bantu kalau saya sendiri tak nak tolong diri sendiri
saya beli tapi makan tak habis..rase rugi sgt ..macam bodoh sgt masa tu !!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

lepastu saya pergi hospital untuk check masalah period 
masa tu Doktor bagitau saya ade Diabetes dan PCOS 
nak tau details pegi google ..hahahha
jangan gelak ..ni cerita serius o.k ! 

saya makan ubat hospital ..lama....setahun ! 
period kembali normal tapi tak kurus pun...
saya berusaha kurangkan sikit dari 93-83 dgn bantuan Premium beautiful dan ubat 
Metformin 500.....

tapi sampai sekarang saya masih tak boleh lari dari penyakit Diabetes tu ...
saya nak sihat o.k... nak ade kehidupan yang normal macam orang lain 
itu sebab kenapa saya bertekad nak ambik Herbalife buat kali kedua ! 


sekian ! 

No comments: