Herbalife : terbabas makan -_____- "

 Bismillah 
o.k sekarang saya sedang menyalahkan diri sendiri o.k ! 
sebab saya tak boleh tahan diri dari makan banyak ! 
tak berdisiplin ! 

grrrrrrrrrrrrrrr ...mencik laaaaaaaaa...

ni menu berbuka semalam ...
meriah sgt! semua saya nak ???
teroknyaaaaa 

meehon sup tu saya tak habiskan ... saya cuma makan isi ayam tu je ...
tapi yang lain sume habis -___-"

 dua benda yang berjaya menggoda saya ...mencik...mencik 
takoyaki tu ehsan dari Kak Ani...dia tapaukan .. Thanks Akak 
Deroyan crepe tu saya yang tak menahan pergi beli!!! 
saya KALAH SGT dengan durian ....
macamamana nak kurangkan gula???? 

dah rase bersalah minum la sume ni ...
konon nak detox balik sume? 
stress la denagn diri sendiri sebab tak nak berdisiplin!
pagi tadi cek gula 8.6..tinggi tu tau tak????? 

o.k now da nak try kira kalori makanan saya ....
harap bertabah la daku nak kira kalori bagai nih !!! 

Sahur : Tea mix 500 ml : 6kcal
Chocolate Shake 500 ml :  217 kcal
Plain water : 750 ml 

kalori : 

berbuka 
Durian Crepe 2 biji : 600kcal
Takoyaki 2 biji : 138 kcal
Ketiaw sup : lebih kurang 1 bowl kecik ...makan tak habis  : 90kcal
guava : 8-9 Slice 112kcal
Plain water 1.5 Liter 
Teamix : 500 ml 6 kcal
TC : 1 tablet 

dah makan banyak tak ambik shake pun malam 

Jumlah : 1919 kcal ..o.k fine! ni memang dah terlebih-lebih !!!!!!!!! 

sakit jiwa 


sekian. 



1 comment:

Unknown said...

Oooo SUMPAHLAA OOH OOH NO ONE ASKED