Herbalife : 2nd week ---> Frustrated

Bismillah .....

Hari ni hari ke-9 saya bersama HL (Herbalife) ....
adoiyai ..pagi ni rase down sikit ....stress je ....
saya puasa lagi hari ni ...Insyaallah 
saya rase down sebab pagi ni dan pagi semalam lepas saya ambik shake dan 
teamix seawal 5.15 pagi (sahur ) pastu bila waktu nak mandi saya gosok gigi 
saya muntah .... tu yang rase tak best sgt ! 

bila dah muntah rase kurang selesa .....
perut pun rase x selesa sgt .... T____T 
wahai hati bertabah lah ....
bukan senang nak capai impian kalau tak usaha

mungkin ni la yang dinamakan proses detox tu?
buang TOKSIN yang banyak dalam badan -_____-"


dah 10 tahun kot jadi seorang yang cute begini ?
10 tahun tu lama tau ...dulu masa habis Espiyem (SPM) 
berat saya cuma 56Kg 
now? 85.4 Kg ms hari first consume Herbalife ....
10 tahun naik sebanyak 29.4 kg
takkan dalam masa singkat boleh dapatkan balik 56 kg tu ? 
noway ....
tak de jalan yang mudah kalau nak berjaya ...
kena usaha dan bertabah ...bagi lah sedikit masa  ....

tapi saya happy sebab semalam saya timbang berat saya dah kurang 1.3 kg ....
dah tinggal 84.1 kg...jadi harus gigih usaha ...
saya tak nak susahlan sesape lagi ..tak nak jumpa doktor lagi o.k ...
nak jadi orang normal yang menjalankan kehidupan yang normal .

setiap kali saya down saya akan buka blog-blog mereka yang dah berjaya 
antara yang memberi inspirasi pada saya 

Insyaallah saya akan usaha sampai berjaya ! 
Chaiyokk2... U can doit ! 

Sekian 

No comments: