Herbalife : Day 2

Bismillah ...

o.k hari ni hari ke-2 saya dengan herbalife .....
26 Jun 2013 semalam petang saya makan ayam goreng McD seketul dan sedikit fries 
kemudian kawan saya yang kenalkan herbalife kali Kedua ni kepada saya 
datang kat rumah ...nak hantar barang dan bagi sedikit penerangan ....


mereka berdua adalah kawan saya sejak dari sekolah menengah lagi ...
dua-dua orang satu kelas ....Eda dan Nazuan ....
Jodoh mereka dan dah kawen pada tahun 2009 
....

saya mmg dah lama tak jumpa diorang .....tapi follow kat FB je...
Iols is kagum ngatttttttt Eda dah kurus dan sihat sekarang ...
jadi haruslah saya meng' weechat' dia dan mintak dia guide sikit2....
timbang saya pada hari tu 85.4 KG ....2 bijik tong gas..hambek kau 

malam tu first shake yang saya ambik ...
shake saje ....esok saya nak puasa ....
jadi pagi-pagi 26 Jun 2013 saya bangun awal..
semangat weh..... wat shake dan tea mix ...
pastu habiskan ....

Puasa macam biasa Alhamdulillah tak lapar ...
cuma rase pening sikit hari tu 
maybe sbb first puasa atau sebab teamix saya pekat ....
tapi semuanya o.k ...sampai waktu berbuka...

bacaan gula tanpa metformin ...sebab dah habis...
tak ambik lagi kat Pantai (Pantai Medical Centre) 
o.k..ni bagus.... biasa tak makan ubat bacaan dalam 9-10 mmol 
ni 7.2 ade kemajuan =) 

baisa la puasa napsu makan tu paham-paham la...
saya tekad nak makan nasi sikit jew ....
jadi saya makan nasi satu senduk kecik ....
pastu ikan pari sekeping ....pari masak asam pedas ...
kuah tak makan ambik isi ikan je...

pastu sup sayur ade bebola daging 4 ketul...
makan tak habis...makan bebola daging je ...
pastu ni yang tak boley blah...rasae bersalah pada diri sendiri ! 
makan siput sedut masak lemak...
kuah tak makan ...makan siput je ...tapi banyakkkkkkk !!! 
-___-"

pastu buat tea mix 2Liter 
togak la sampai kembung ...hahahha

pukul 10.30 wat shake ...

pastu tido ! 

No comments: