MALASNYA nak balik umah .....

Petang ni aku terasa macam terkena penyakit blogger-emoticon.blogspot.com 'M' ... tau tak sakit apekah ini? MALAS.....tau tak knape aku boleh terkena penyakit ni?
......
...
..
.
sebab pagi tadi umah aku tak de air ...blogger-emoticon.blogspot.comUwaaaaaa ..aku tak dapat nak mandi dengan sempurna pagi tadi ...Eh...jangan salah faham...aku mandi blogger-emoticon.blogspot.com cume tak sempurna ..sebab aku tak dapat nak bersabun-sabun lame2...aku cuma dapat mandi dengan berbekalkan 1 setengah baldi air je ....blogger-emoticon.blogspot.comtension gile pagi tadi ..rase cam nak EL pun ade...nak MC pun ade ...tapi ku kuatkan jugak semangat nakdatang office...Now
.........
.....
...
..
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com.blogger-emoticon.blogspot.com
aku malasssssss nak balik kalau tak de air lagi ....
harap -harap air kat umah aku dah ade la....

...
..
.
Amin blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

Lina said...

i like fruits esp durian. it is my favourite one. Why u show it to me? it trigger me hungry...lolz

www.3dwallpaperdownload.blogspot.com

mawar_berduri said...

hihi...Sorry dear ..When the last time that u eat durian?

c-idah said...

air dh ada lom....
hehe..

kalau xde bagi tau eh..
leh kita yg kt sini bagi air 2 3 baldi..
kekekeke...

mawar_berduri said...

huuhu...dah ade dah....seb baik lagi..kalau tidak mashin la bau nak g keje (",)