W.E.I.R.D Food..

aku tulis entry ni sebab ::
:: Sekarang Musim Durian ::
:: aku suke makan macam ni ::
:: Baru je makan macam ni mase balik kampung semalam ::
:: Ble aku tanye member2 kat opis ade tak sesape pernah makan macam ni ? Sume wat muke pelik ....MmmMmmm ::


Bahan-bahan ::
:: Durian yang baru ::
:: nasi ::
:: Gula ::
:: air garam ::
Nasi yang telah di campur air garam

Cara makan :
Nasi di campurkan air garam ...jangan letak banyak garam sangat untuk rase lemak-lemak masin
lpas tu letak sedikit gula dalam 2 sudu
makan bersama durian .....I like it ...yummy..yummy ...

Gula

Air Garam

Ayah aku ade cakap :
Dulu...Arwah nenek aku selalu klau buat kenduri arwah time Musim Durian die akan buat kenduri makan Pulut, Durian, Gula dan air susu .....tapi kitorang dah tukar susu dengan air garam dan Pulut dengan nasi .
Did you think this food weird ?

1 comment:

❋ibi de' fusion™❋ said...

yeah sedap... org belah utara je mkn mcm ni.... selalu famili kitorg mkn ngan pulut + santan campur ngan garam + gula + durian..... sedap woooo.