# Update Premium Beautiful Julai 2012

Bismillah ....

hari ni dah 18 Julai 2012..
Start beli PB 14 February 2012 .. maknanya dah 5 bulan la kan...
o.k...selama 5 bulan ni saya mmg tak pakai secara konsisten...
bulan 2 saya pkai lah sampai 2 minggu konsisten ..
pastu kna virus M....malas nak bukak pakai bila pergi toilet ... :P

o.k secara jujur dan ikhlas nya....masa tu berat saya memang berat lah kan ..
malu ai nak bgtau ..tapi hari ni kira pecah rahsia lah ni ..
jgn cerita kat orang lain ye ...hahhahaha

Berat mula pakai : 93 KG
...Shhhh..janji tau jgn citer kat orang ...=_='

pada awal bulan Jun saya ke Hospital ...sbb ada masalah kesihatan sikit ..
pastu doktor sarankan suruh kurangkan sekurang-kurangya 5Kg....
jadi sejak awal Jun memang saya pakai PB seminggu Isnin-Khamis dari pagi sampai petang
kira 8 jam la kan ?
semalam saya timbang...nak tau berapa? cuba teka?
hihihi ...bajet plak nak soh teka bagaikan ?? baiklah saya bgtau ...

Berat pada 17 Julai 2012 : 84 kg ...
serius terkejut mak..hihihi siap soh 2 3 kali mydear tengok penimbang tu ..
tapi tu digital punya ...ofkos la tepat kan ?

jadi total penurunan : 9KG


haish tak ley nak imagine kalau dulu diet tak makan sume ...
nak turun 1 kg pun susah ya amat...sbb saya ade masalah hormon jugak ...

dah macam2 saya cuba...mmg dah beribu lah habis...
tapi kali ni mmg berbaloi-baloi...hihihi...
saya makan macam biasa je ...

malah tak rase lapar pun....
nak tau apa yang saya makan? nanti saya buat satu n3 lain o.k ...


Sekian.



3 comments:

ArELeEz said...

chaiyok2!

alinac lover said...

wah! terbaikkkkkk!

shalizaaziz said...

Mawar, congratsssss :) kira skang hubby lg support mawar pakai PB ni?