T.A.G. from Cik Amy


Bismillah......

Tarikh : 07 September 2009
Hari : Isnin
knape ye ari ni Mawar rase macam tak de mood je nak keje... bangun pagi tadi pun macam malas je...alarm sampai 3x snooze ..hihihi..sedar je dah 6.10 a.m ..dah lambat ..kelam kabut siap ..
Kan best klau Mawar keje kat erea Selangor ....Nak cuti ..uwwwaaa..nak cuti ...
hari ni kan Nuzul Quran..patut bagi la cuti ...
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
tapi..dah sampai pun kat office...tak pe..tak pe ...
"Sabar Mawar ye..Ko kena terima kenyataan ari ni ko kena kerja, Doa je la gar jam tu cepat berjalan..hihihihi"
tapi..Mawar nak ucapkan Terima kasih kat Cik Amy sebab telah menyaman Mawar..hihi
atleast ade gak keje yang menghiburkan untuk dibuat hari ni ... hihi
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Cik Amy yang glamour ..ni Mawar bayar saman k..hihihi

1.Nama timangan anda?
:: kat umah family panggil ANGAH::
::kawan-kawan panggil Ross::
::kat forum, blog,kelab gune nick Mawar_berduri::

2.Anda seorang yang?
::Simple::

3. Insan yang teristimewa?
::family::
::By::
::Semua yang sentiasa berada disisi ku::

4. Lagu kesukaan anda?
::sume lagu layan je::

5.Makanan kesukaan anda?
::Nasi goreng U.S.A kat Sentul::

6.Sikap yang membuatkan anda stress?
::menggelabah..Mawar tak suke orang yang menggelabah tak tentu pasal ni..cube bawak bertenang..fikir ape yang patut buat..ni tak kelam kabut tak tentu pasal..stress..stress::
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

7. warna kegemaran anda?
::Merah::

8.Benda yang misti ada dalam beg?
::handfone..wajib..purse..powder and lipstick..hihihi::

9.Kali terakhir anda menangis?
::rase nye sekarang macam nak menagis...banyak keje yang orang lain patut buat tetibe Mawar yang kena buat..uwaaa..uwaa::
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

10.Tempat/negara yang ingin nada kunjungi?
first nak g Mekah..klau ade rezeki tringin nak pegi Perth Australia..

11. TAG untuk 6 rakan anda?
Cikgu Suhazli
Cik Kuina
oRyen
aKira
Cayril-Z

hope..bile ade mase jawab yek..TAG ni ... :)
nak kena siapkan kerja yang memeningkan kepala nih ... STRESSSSS....STRESS

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

Ahmad Suhazli said...

salam..

saya dah jawab tag awk..

mawar_berduri said...

Thanks ya...:)

Cik Amy Sensei said...

salam mawar..


waaahhh....jawab juge yek tag tu...maceeehhh kerana sudi menjawabnya...




ceria selalu!!